Wednesday, November 11, 2009

[By Ilicious, Floriade '09]

"Mekarnya bunga, pastikan layu akhirnya. Tetapi, mekarnya IMAN, pasti kan mantap pabila tawakal itu berterusan dan 100% diserahkan kepada yang Maha Penyayang"

"Sesungguhnya Tuhanku bersamaku, Dia akan memberi petunjuk kepadaku" [26:62]


Astaghfirullah, astaghfirullah, astaghfirullah. Bingkas aku dari kegelapan hati. Terpantul kembali ketenangan yang kembali mengalir di hati. Alhamdulillah 'ala kulli hal. Pintu hati ku disentak dengan izin Allah melalui peringatan seorang ukhti. Aku amat bersyukur. Aku mesti kuat! Aku mesti teruskan!
Semoga Allah meneguhkan pendirianku untuk kebaikan maruah dan agamaku. Aku doakan agar Allah meneguhkan kedudukan dan pendirianmu di medan perjuangan ini sehingga sampai waktu untuk menuai hasil mujahadah ini. Wallahu 'alam.
Innallaha ma'ana. Innallaha ma'ana. Innallaha ma'ana.Innallaha ma'ana. Innallaha ma'ana
"Lindungilah kami dari gangguan syaitan dan jin-jin yang direjam"


No comments:

Post a Comment